۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۴:۴۴

درچهار محال و بختیاری/

55 روستا به صورت سیار آبرسانی می شود

55 روستا به صورت سیار آبرسانی می شود

شهرکرد - خبرگزاری مهر: معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهار محال و بختیاری گفت: 55 روستا در حال حاضر در این استان با تانکر آبیاری می شوند.

حسین قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر در شهرکرد با اشاره به اینکه وسعت آبرسانی سیار در آینده بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر 55 روستا در شهرستانهای اردل و لردگان به صورت سیار آبرسانی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارانهای فصلی هستیم و 55 روستا به صورت سیار آبرسانی می شوند، بیان داشت: در برنامه ریزیهای انجام شده در بروز مشکل بحران آب در استان آبرسانی اضطراری به روستاها، احداث مخزن، حفر چاه و ... صورت خواهد گرفت.
 
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته 105 روستاهای شهرستان شهرکرد، کوهرنگ، شهرکرد، بروجن با تانکر به صورت سیار آبرسانی  شده اند، بیان داشت: در سال گذشته در روستاهای دچار بحران آب 23 حفر چاه صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه با اجرایی شدن هدفمندی یارانه ها  کاهش مصرف آب را در استان شاهد بوده ایم، یادآورشد: اطلاع رسانی هایی در زمینه صرفه جویی آب از طریق آموزش چهره به چهره، توزیع تراکت تبلیغاتی و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و... صورت گرفته است.
کد خبر 1302996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha